پنهان شدن ترکمنستان کار ما را سخت کرد/ بازیکنانم کمی عصبانی بودند



سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزی برابر ترکمنستان در اولین گام مرحله سوم انتخابی المپیک توکیو گفت: اینکه حریف خودش را در اردوها پنهان کرده بود کار ما را برای شناخت کافی سخت کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی ۳ بر یک تیم امید ایران برابر ترکمنستان گفت: از اینکه توانستیم گام اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم خوشحالم. از هوادارانی هم که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم.


وی ادامه داد: بازی اول همیشه سخت است اما ما مسلط بودیم بر حریف و به برد سزاوارانه ای دست پیدا کردیم. از آنجایی که حریف خودش را در همه بازی‌ها و اردوها پنهان می‌کرد کار برای بازیکنان سخت بود به همین خاطر کمی عصبانی بودند.


کرانچار در ادامه خاطرنشان کرد: با این حال تلاش زیادی کردند تا به یک پیروزی خوب برسند. سزاوار این پیروزی بودیم و خوشحالم که به آن دست پیدا کردیم.


وی ادامه داد: در نیمه دوم با وجود اینکه گل دوم را زدیم اما روی یک اشتباه پیش پا افتاده حریف نبض بازی را در اختیار گرفت با این حال اجازه این کار را ندادیم و توانستیم دوباره بازی را در اختیار بگیریم. گل سوم را که زدیم شرایط به سود ما شد و توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.


سرمربی تیم فوتبال امید در مورد فشاری که روی بازیکنان وارد شد و باعث شده بود کیفیت لازم را نداشته باشند و کمی عصبانی باشند گفت: در مورد دورهای قبلی نمی‌توانم اظهار نظر کنم چون اطلاعات کاملی ندارم اما مشکل اصلی ما این است که اکثر بازیکنان حضور ثابتی در ترکیب تیم باشگاهی شأن ندارد. مثل تیم بزرگسالان هم اردوی ۴۰ روزه نداشتیم. به همین خاطر نیاز داشتیم که به برخی بازیکنان اصلی استراحت بدهیم تا برای دیدارهای بعدی مشکلی برایمان ایجاد نشود.


کد خبر 4573865

mehrnews.com/news/4573865