تبسد

تبسد

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

اولویت‌های رئیس جدید کتابخانه ملی/ سیاسی‌کاری نمی‌کنیم

اشرف بروجردی

اشرف بروجردی رئیس جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی ضمن تشریح برنامه‌های خود تأکید کرد: ما باید در کتابخانه ملی بتوانیم فارغ از هر نوع نگاه سیاسی به تولید اندیشه بپردازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست خبری اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران پیش از ظهر امروز یکشنبه ۵ شهریورماه با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس حوزه ریاست این سازمان و با حضور معاونین سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

رده‌بندی تیمی و انفرادی کشتی فرنگی قهرمانی جهان اعلام شد

کشتی فرنگی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران به عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی در کشور فرانسه رسید، روسیه و ترکیه به ترتیب اول و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه با حضور ۵۴ تیم در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم روسیه با کسب ۳ مدال برنز توسط محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و حسین نوری در اوزان ۷۱، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم و یک مقام پنجمی توسط محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم و با ۳۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

اعتراض خانواده «ستایش قریشی» به میزان مهرالمثل و ارش البکاره

ستایش قریشی

وکیل خانواده ستایش قریشی از اعلام نتیجه کارشناسی در این پرونده خبرداد و اعلام کرد خانواده وی به این نتیجه اعتراض می کنند.

عسگر قاسمی آقباش در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده ستایش قریشی گفت: بخشی از پرونده که مربوط به ارش البکاره و مهرالمثل بود ۱۶خردادماه در دادگاه کیفری مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه دادگاه به کارشناسی ارجاع شده بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram