تبسد

تبسد

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانشگاهها ابتدای سال با ۱۰ درصد کمبود ظرفیت خوابگاهی مواجه هستند

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت:معمولا در ابتدای مهر دانشگاه ها با ۱۰ درصد کمبود اولیه خوابگاهی مواجه می شوند که با استفاده از خوابگاه های اجاره ای و خودگردان مشکل رفع می شود.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید و رفع محدودیت  های خوابگاهی گفت: در دانشگاه‌های بزرگ با توجه به اینکه ظرفیت خوابگاهی تکمیل است زمانی که ورودی های جدید به دانشگاه ها اضافه می شوند با مقداری کمبود ظرفیت خوابگاهی مواجه می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

نکته‌ای مغفول مانده ازسخنان رهبری/دیگر جایی برای آمریکایی‌ها نیست

بررسی فرمایشات رهبرانقلاب در بحث مذاکره با آمریکا این نکته برداشت می‌شود که دیگر جایی برای مذاکره مستقیم با آمریکا نیست و تنها می‌توان در غالب گروه ۱+۵ با آمریکایی‌ها مذاکره کرد.

خبرگزاری مهر، گروه سیاست - ثمانه اکوان؛ از همان ابتدای مطرح شدن بحث مذاکره مستقیم با آمریکا، رهبر معظم انقلاب که بارها اعلام کرده بودند اعتمادی به آمریکایی‌ها ندارند و به نتیجه مذاکرات نیز خوشبین نیستند، ضمن اعلام سیاست نرمش قهرمانانه بیان کردند که اجازه این کار را به دولت می‌دهند تا مردم ایران تجربه این کار را نیز به دست بیاورند و بدانند که این کار ظرفیت فکری ملت را بالا خواهد برد [دیدار با مردم قم - ۱۹ دی ۱۳۹۲]. در طول مذاکرات و بعد از آن با خروج آمریکا از برجام و بازگشت چند برابری تحریم‌های آمریکایی، این پیش‌بینی رهبر انقلاب بیش‌ازپیش در ذهن مردم نقش‌ بست و این فکر در اذهان عمومی به وجود آمد که وقتی با تغییر یافتن یک رئیس‌جمهور در آمریکا این کشور به تمام تعهدات و قول و قرارهای پیشین خود با سرعت هرچه تمام‌تر پشت می‌کند و به توافق بین‌المللی برجام پایبند نیست، چطور می‌توان در مسائل دیگر و یا حتی در موضوع مسئله هسته‌ای، بار دیگر به گفت‌وگو با این کشور و یا رئیس‌جمهور فعلی یا بعدی این کشور نشست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

استرالیا خواستار حذف جایگاه چین به عنوان «اقتصاد در حال توسعه» شد

نخست وزیر استرالیا در سخنرانی خود در «شورای روابط جهانی شیکاگو» اعلام کرد که قوانین تجارت جهانی باید برای مطابقت با جایگاه جدید چین به عنوان یک اقتصاد توسعه یافته دستخوش تغییر شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «اسکات موریسون» نخست وزیر استرالیا در سخنرانی خود در «شورای روابط جهانی شیکاگو» در آمریکا اظهار داشت که قوانین تجارت جهانی «دیگر برای اهداف تعیین شده مناسب نیستند» و لازم است جهت تطبیق با جایگاه جدید چین به عنوان یک اقتصاد توسعه یافته تغییر کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram