تبسد

تبسد

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اکنون زمان مناسبی برای همه پرسی اقلیم کردستان عراق نیست

برت مک گورک

نماینده آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش گفت که اکنون زمانی برای برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، برت مک گورک نماینده آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش در حال حاضر زمان را برای برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق نامناسب دانست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

مرجعیت سازمان نظام پزشکی از دست رفته است

اخلاق پزشکی

مدیرعامل انجمن علمی جراحان عمومی ایران، معتقد است که مرجعیت سازمان نظام پزشکی کشور از دست رفته و اعتراضات جامعه پزشکی به کف خیابان آمده است.

دکتر بهزاد رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مرجعیت سازمان نظام پزشکی برای بیان مسائل جامعه پزشکی از دست رفته و به کف خیابان آمده است.

وی با اشاره در پیش بودن هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در ۳۰ تیر ۹۶، افزود: معتقدم اولین کار پس از روی کار آمدن ترکیب جدید سازمان نظام پزشکی، احیا موقعیت این سازمان در ذهن همکاران جامعه پزشکی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

فراخوان پرویز پرستویی برای گرامیداشت خاطره شهدای ایرباس ۶۵۵

مراسم بزگداشت پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در یادداشتی از همگان خواست تا به سهم خود یادوخاطره شهدای حمله ناو آمریکایی وینسنس به ایرباس ایرانی در سال ۶۷ را زنده نگاه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در متنی که پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در آستانه ۱۲ تیرماه منتشر کرده آمده است؛

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

جزئیات آماری کنکور ۹۶/ پیشتازی پسران در ریاضی و دختران در انسانی

کنکور سراسری ۹۵ در دانشگاه امیرکبیر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به جزئیات آماری کنکور ۹۶ از پیشتازی پسران در گروه ریاضی و دختران در گروه علوم انسانی خبر داد و گفت: آزمون در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه برگزار می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه،  شبانه (نوبت دوم)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

تسلط نیروهای عراقی بر ۵۰ درصد از «بخش قدیمی» موصل

ارتش عراق

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق اعلام کرد که نیروهای این کشور بر ۵۰ درصد از «بخش قدیمی» شهر موصل سیطره یافته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، نیروهای عراقی همچنان به پیشروی های خود در بخش قدیمی موصل  ادامه می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

سیاسی کاری وزارت علوم با دانشگاه آزاد/ سنگ اندازی بعد از انتخابات

وزارت علوم

مدیرکل برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد گفت: حذف رشته محل های این دانشگاه برگرفته از رفتار منطقی نبوده است و امیدواریم با تعامل این مشکل برطرف شود.

عباس گوهری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از زمانی که تعداد زیادی از رشته محل های این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد حذف شد، جلساتی با وزارت علوم داشتیم و تاکنون ۱۷۰۰ رشته بازگشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند

رحمانی فضلی

وزیر کشور از معاون امنیتی و انتظامی خود خواست که با هماهنگی و مساعدت وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی حواشی راهپیمایی روز قدس را پیگیری کند و به موجب قانون خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور از معاون امنیتی و انتظامی خود خواست که با  هماهنگی و مساعدت وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی حواشی غیرقانونی راهپیمایی روز قدس را پیگیری کند و به موجب قانون خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram

روایت زندگی ساده دو معلول هنرمند/ ماهی ۴۰۰هزارتومان درآمد داریم

مصاحبه با حسین عقیلی هنرمند معرق کار

«حسین عقیلی» هنرمند معرق کاری‌است که با وجود کم‌شنوایی و بیماری‌ ام‌اس و معلولیت همراه همسر ناشنوایش زندگی شان را با انجام کارهای هنری جلو می‌برند.

مجله‌مهر: خانه بسیار کوچک «حسین» و «فریده» پر از گلدان است. مادر حسین گلدان‌ها را که می‌بینیم می‌گوید:« بلاخره هرکس یک طوری روحیه‌اش را حفظ می‌کند.» میان سکوت این خانه کوچک پسربچه‌ای جور این کم صدایی را می‌کشد و ورود و خروجش را با سروصدا اعلام می‌کند تا هر روز او سکوت خانه را بشکند. حسین و فریده زوج کم‌شنوا و ناشنوایی هستند که بعد از آشنایی در دانشگاه و ازدواج تصمیم گرفتند نان زندگی ساده‌شان را از انجام کارهای هنری چون معرق کاری و نمد دوزی در بیاورند و حالا این خانه کوچک کارگاه و محل زندگی آنهاست. زوجی که در عین کم‌شنوایی و ناشنوایی گوششان از وعده و وعیدهای داده‌شده پر است و برخلاف خبرهایی که شاید نشنیده‌اند با وجود معلولیت هردو هیچ خانه‌ای از خودشان ندارند. در یک روز داغ در خردادماه مهمان خانه کوچک حسین و فریده شدیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
milad keymaram