کشتی فرنگی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران به عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی در کشور فرانسه رسید، روسیه و ترکیه به ترتیب اول و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه با حضور ۵۴ تیم در شهر پاریس فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم روسیه با کسب ۳ مدال برنز توسط محمدعلی گرایی، سعید عبدولی و حسین نوری در اوزان ۷۱، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم و یک مقام پنجمی توسط محمد الیاسی در وزن ۶۶ کیلوگرم و با ۳۶ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۹ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل همت رستم از ترکیه با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید اما در دور سوم مقابل کیم سئونک هاک از کره جنوبی با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک سوسلان داوروف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد وی در دور دوم مقابل کنستانتین استاس از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر یک به پیروزی رسید و در دور سوم آلمات کبیسبایف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کرد. وی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی دنیس دامیانکوف از اوکراین را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اما در دور بعد مقابل ماتیوس برناتک از لهستان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل آتاکان یوکسل از ترکیه با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و پنجم شد.


در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این حریف بگذرد وی در دور بعد با نتیجه  ۷ بر یک اوریک نیکوگوسیان از فرانسه را مغلوب کرد اما در دور چهارم با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال گرایی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه رسول چونایف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. گرایی در این دیدار در یک کشتی زیبا دانیل کاتاراگا نایب قهرمان جهان از مولداوی را با نتیجه ۱۰ بر ۸ شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در این گروه ماخات یرژیپوف از قزاقستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد وی در مرحله بعد کاراپت چالیان از ارمنستان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. عبدولی در دیدار رده بندی مقابل کازبک کیلوف از بلاروس با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم یوسف قادریان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به  حضور این حریف در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه ۳ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و پانزدهم شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایویداس استانکوویچ از لیتوانی با نتیجه ۷ بر ۵ پیروز شد، وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر یک اریک آپس از استونی را مغلوب کرد. نوری در دور چهارم به مقابل ویکتور لورینچ دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از مجارستان با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دنیس کودلا دارنده مدال برنز المپیک از آلمان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. نوری در این دیدار اسلام عباس اف از آذربایجان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی برای کسب مدال برنز ابتدا در گروه بازنده ها مقابل تریسی هانکوک از آمریکا با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید وی در مرحله بعد به مصاف ریوازی نادارشویلی از گرجستان رفت اما در یک کشتی نزدیک مقابل این حریف با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و دوازدهم شد.


در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست مورات رومانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل هیکی نابی دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان از استونی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، قوره جیلی ابتدا در گروه بازنده ها متیو لورنتز از فرانسه را ۵ بر صفر شکست داد وی در مرحله در مرحله بعد مقابل میکولا کوچمی از اوکراین با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت و هشتم شد.


رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

رده بندی انفرادی:

۵۹ کیلوگرم: ۱- کنیچیرو فومیتا (ژاپن) ۲- میرامبک آیناگولوف (قزاقستان) ۳- استپان ماریانیان (روسیه) و سئونگ هاک کیم (کره جنوبی) ۵- کانابک ژولچوبیکوف (قرقیزستان) و دمیترو تسیمبولاک (اوکراین) ... ۸- مهرداد مردانی (ایران)

۶۶ کیلوگرم: ۱- هان سو ریو (کره جنوبی) ۲- ماتیوس برناتک (لهستان) ۳- آرتم سورکوف (روسیه) و آتاکان یوکسل (ترکیه) ۵- کارن اصلانیان (ارمنستان) و محمد الیاسی (ایران)

۷۱ کیلوگرم: ۱- فرانک استابلر (آلمان) ۲- دمیو ژاداریف (قزاقستان) ۳- بالینت کورپاسی (مجارستان) و محمدعلی گرایی (ایران) ۵- آدام کوراک (روسیه) و دانیل کاتاراگا (مولداوی)

۷۵ کیلوگرم: ۱- ویکتور نمس (صربستان) ۲- الکساندر چهرکین (روسیه) ۳- تاماس لورینچ (مجارستان) و سعید عبدولی (ایران) ۵- فاتح چنگیز (ترکیه) و کازبک کیلوف (بلاروس)

۸۰ کیلوگرم: ۱- ماکسیم مانوکیان (ارمنستان) ۲- رادزیک کولیف (بلاروس) ۳- پاسکال ایزل (آلمان) و الوین مورسالیف (آذربایجان) ۵- زورابی داتوناشویلی (گرجستان) و دانیل الکساندروف (بلغارستان) ... ۱۵- یوسف قادریان (ایران)

۸۵ کیلوگرم: ۱- متهان باشار (ترکیه) ۲- دنیس کودلا (آلمان) ۳- حسین نوری (ایران) و روبرتی کوبلیاشویلی (گرجستان) ۵- اسلام عباس اف (آذربایجان) و داویت چاکوتادزه (روسیه)

۹۸ کیلوگرم: ۱- آرتور الکسانیان (ارمنستان) ۲- موسی اولویف (روسیه) ۳- بالاز کیس (مجارستان) و روازی ناداراشویلی (گرجستان) ۵- رستم آساکولوف (ازبکستان) و دیمیتری تیمچنکو (اوکراین) ... ۱۲- سید مصطفی صالحی زاده (ایران)

۱۳۰ کیلوگرم: ۱- رضا کایالپ (ترکیه) ۲- هیکی نابی (استونی) ۳- اسکار پینو هیندس (کوبا) و یاسمانی فرناندز (شیلی) ۵- کریل هریشچنکا (بلاروس) و میکولا کوچمی (اوکراین) ... ۸- شهاب قوره جیلی (ایران)


رده بندی تیمی: ۱- روسیه ۴۶ امتیاز ۲- ایران ۳۶ امتیاز ۳- ترکیه ۳۴ امتیاز ۴- گرجستان ۳۰ امتیاز ۵- آلمان ۲۹ امتیاز ۶-  ارمنستان ۲۸ امتیاز ۷- مجارستان ۲۸ امتیاز ۸- قزاقستان ۲۴ امتیاز ۹- آذربایجان ۲۲ امتیاز ۱۰- کره جنوبی ۲۱ امتیاز

http://www.mehrnews.com/

*

**

*

*

-

-

-

--

-

.

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی  کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه  طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد  نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd


.